Autohits en gpt forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum over verschillende promo sites
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» onze eigen sites
Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 05, 2012 6:42 pm van morgan

» Gratis 10.000 Magichits Credits
Tweeps + mail/contact met admin Emptyma aug 16, 2010 8:17 pm van morgan

» Linkruilen met promoot je site
Tweeps + mail/contact met admin Emptyma aug 16, 2010 8:15 pm van morgan

» Per ongeluk 2 accounts
Tweeps + mail/contact met admin Emptyvr mei 28, 2010 1:52 am van EyeMJR

» klik spelen
Tweeps + mail/contact met admin Emptydi mei 25, 2010 1:41 pm van bronco

» muziek op de site s
Tweeps + mail/contact met admin Emptyza mei 22, 2010 4:47 am van EyeMJR

» Welke browser
Tweeps + mail/contact met admin Emptyza mei 22, 2010 4:31 am van EyeMJR

» hit-express
Tweeps + mail/contact met admin Emptyza mei 22, 2010 3:48 am van EyeMJR

» suppoert bu dutchsurger be
Tweeps + mail/contact met admin Emptydi apr 06, 2010 11:25 pm van balsat

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Affiliates
gratis forum

toplijsten
magic
eric-links index.htm
mystery index.htm< TOP-XL
teller
   

 

 Tweeps + mail/contact met admin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptywo apr 08, 2009 7:32 pm

Beste iedereen,

Al geruime tijd ben ik een actief member van de site Tweeps.

Ik heb in principe nooit geen problemen gehad aldaar, en mocht er wel een probleem zijn, dan werd dat altijd snel en correct opgelost.

Maar sinds een week of 2, ondervind ik een probleem met uitgegeven credits die spontaan verdwijnen ipv van besteed worden aan datgene waarvoor ik ze uit wilde geven.

Hierover heb ik al 3 mails gestuurd naar de admin/beheerder van Tweeps, maar tot op heden helaas geen enkele reactie daarop mogen terug ontvangen. No
Het gaat inmiddels al om meer dan 15000 Tweepscredits, dus ik zou toch graag willen weten waar mijn credits gebleven zijn.

Ik weet dat er een actieve beheerder regelmatig aanwezig is, want nieuw opgegeven/aangemelde sites worden netjes goedgekeurd.
Daarom vraag ik me dan ook af waarom er niet gereageerd word op mijn mails.

Ik heb op 2 manieren contact proberen te zoeken:
- via contactformulier
- via mailadres

Maar op beide tot op heden geen reacties gekregen dus. No

Ik begin nu dan ook sterk te twijfelen of mijn mails e.d. uberhaupt wel bij desbetreffende admin/beheerder zijn aangekomen, dit omdat er voorheen wel altijd netjes terug gereageerd werd op vragen e.d.

Iemand meer die met een vergelijkbaar probleem zit, of misschien dat de Tweeps admin/beheerder ook member is van dit forum?

Alvast bedankt voor de evt. reacties.


Mvg,

Thijs
Terug naar boven Ga naar beneden
andise
aktief lid
aktief lid
andise


Aantal berichten : 148
Leeftijd : 68
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 06-02-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptywo apr 08, 2009 9:04 pm

De eigenaar van Tweeps en de beheerder zijn het zelfde sinds enige maanden is het in handen HMJpromotie of tewel Hans volgens een mail die is gekregen heb ligt deze al geruimetijd in het Ziekenhuis

ik hoop je zo voldoende te hebben ingelicht.

andise
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.promotieforum.nl
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptywo apr 08, 2009 9:14 pm

Maar het vreemde is dat nieuw aangemelde sites wel gekeurd worden, maar dat een reactie op een mail uitblijft.

Ondertussen mis ik 15000+ credits die ik toch wel graag zou willen terugkrijgen.

Maar goed, als iemand in het ziekenhuis ligt, is dat idd een legitieme reden.
Blijft het alleen raar dat sites wel gekeurd worden.

Ik dacht dat Tweeps in handen was van een NL eigenaar, maar nu blijkt dat HMJ alles aan het overnemen is.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 09, 2009 12:16 am

ik denk niet dat tweeps in handen van..hans..nuro..dodge..whatever is...want dan zou ook vele kliklinks overstelpt zijn met zijn belzooi etc.
bv
©️ Copyright 2003 - 2008 Tweeps.com zou hij gelijk veranderen..indien overgenomen! hij heeft gewoon bannerreclame gekocht zoals bij vele..en ik zou dan zeker daar verwijderd worden.. aangezien de history..die we hier laten rusten..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 09, 2009 11:55 am

Heb wederom een mail naar de Tweeps beheerder gestuurd, in de hoop een reactie te mogen ontvangen.

Wat betreft Hans e.d., ik had me ook aangemeld op zijn forum, maar daar word mijn account gewoon niet goedgekeurd, en gedelete wegens inactiviteit..... Rolling Eyes

Vraag me toch echt af wat er nu aan de hand is, dit aangezien ik nooit iets fout heb gedaan of wat dan ook... niet bij de sites van Hans en al helemaal niet bij Tweeps.

Maar goed, ik wacht nog steeds geduldig op een reactie van de beheerder van Tweeps, en ik heb ook meteen maar een mail richting het forum van Hans gedaan, dit met de vraag waarom mijn account gedelete word voor inactiviteit, dit terwijl ik nog op goedkeuring van de aanmelding zat te wachten......

Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 09, 2009 12:01 pm

Succes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 09, 2009 12:06 pm

De enige reactie die ik terug krijg op de mail is:

"Ik ben naar de kliniek kunnen Hans zijn laatste uren zijn." Rolling Eyes

Deze reply komt van ene Ronald, die blijkbaar de beheerder is van dat forum, waarvan ik meende dat Hans juist de beheerder was....

Kan het niet meer helemaal volgen. No
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 09, 2009 12:11 pm

Dat kan niemand meer volgen..moet ik je meedelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 09, 2009 12:15 pm

Dan ben ik gelukkig niet de enige....

Dan hoop ik maar dat de beheerder van Tweeps, zo snel mogelijk contact met me opneemt, want ik zou graag mijn kwijtgeraakte 15000+ credits terug willen hebben...

Ik heb nog voor 1019 dagen een reclame vrij account daar, en daar zou ik dan ook graag nog actief gebruik van willen maken, maar dan moeten mijn credits niet zomaar met de noorder zon verdwijnen. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptydo apr 09, 2009 3:11 pm

Update:

Inmiddels heb ik van de beheerder van Tweeps, netjes een mailtje gekregen.
Reden voor de late reactie was dat desbetreffende beheerder het de afgelopen tijd druk heeft gehad, wat natuurlijk altijd kan gebeuren.

Beheerder heeft netjes mijn account aangevult met mijn verloren credits, waarvoor ik hem zeer dankbaar ben.


Wat betreft het forum van Hans, daar heb ik inmiddels ook een reactie over gekregen.

Reden voor het deleten van mijn account, was dat men voorzichtig moest zijn, en dat men mij niet kende, vandaar het verwijderen van mijn aanmelding......

Ik dacht toch altijd dat je als forum op zoek zou zijn naar actieve members, maar als je die members al delete voordat ze uberhaupt goedgekeurd worden, dan vraag ik me af of je veel nieuwe members gaat krijgen.....

Blijkbaar is er daar het één en ander aan de hand, waardoor men iedereen beschouwd als potentieel oplichter of zo...

Maar goed, een forum waar men zo met zijn/haar members omgaat, zo'n forum is mijn activiteit niet waard.


Terug naar boven Ga naar beneden
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptyza mei 09, 2009 3:34 pm

Tot mijn grote verbazing zie ik zojuist dat Tweeps van de aardbodem verdwenen is.

Als ik naar de site ga krijg ik deze melding:

This IP is being shared among many domains.
To view the domain you are looking for, simply enter the domain name in the location bar of your web browser.


Als ik probeer te mailen naar de beheerder krijg ik ook een mail error terug.....

Zou het wel erg jammer vinden als het zo is, dit aangezien ik daar nog voor ongeveer 1000 dagen een betaald reclamevrij account had.... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptyza mei 09, 2009 5:15 pm

opgelost lijkt mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Tweeps + mail/contact met admin Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Emptyza mei 09, 2009 5:59 pm

Dutchsurfer schreef:
opgelost lijkt mij!

Je hebt helemaal gelijk. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tweeps + mail/contact met admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweeps + mail/contact met admin   Tweeps + mail/contact met admin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tweeps + mail/contact met admin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Autohits en gpt forum :: website promotie en autohitters :: Meldingen-
Ga naar: