Autohits en gpt forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum over verschillende promo sites
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» onze eigen sites
verder doen zoals nu, stem hier Emptydo apr 05, 2012 6:42 pm van morgan

» Gratis 10.000 Magichits Credits
verder doen zoals nu, stem hier Emptyma aug 16, 2010 8:17 pm van morgan

» Linkruilen met promoot je site
verder doen zoals nu, stem hier Emptyma aug 16, 2010 8:15 pm van morgan

» Per ongeluk 2 accounts
verder doen zoals nu, stem hier Emptyvr mei 28, 2010 1:52 am van EyeMJR

» klik spelen
verder doen zoals nu, stem hier Emptydi mei 25, 2010 1:41 pm van bronco

» muziek op de site s
verder doen zoals nu, stem hier Emptyza mei 22, 2010 4:47 am van EyeMJR

» Welke browser
verder doen zoals nu, stem hier Emptyza mei 22, 2010 4:31 am van EyeMJR

» hit-express
verder doen zoals nu, stem hier Emptyza mei 22, 2010 3:48 am van EyeMJR

» suppoert bu dutchsurger be
verder doen zoals nu, stem hier Emptydi apr 06, 2010 11:25 pm van balsat

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Affiliates
gratis forum

toplijsten
magic
eric-links index.htm
mystery index.htm< TOP-XL
teller
   

 

 verder doen zoals nu, stem hier

Ga naar beneden 
+8
Dutchsurfer
JaneDoe11
josephina
bronco
JKiewik
dolfi
karperman
morgan
12 plaatsers
AuteurBericht
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : verder doen zoals nu, stem hier Belgium
Registration date : 01-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 03, 2009 6:01 pm

study
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
karperman
sponser
sponser



Aantal berichten : 3
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 31-01-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 03, 2009 7:06 pm

ga zo door is een topsite zo bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
dolfi
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 25
Leeftijd : 44
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 03-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 03, 2009 9:15 pm

op zich is het een super goed idee maar de virussen die houden mij tegen om te surfen als ik niet achter de pc ben. maar zo dra dat probleem weg is zal ik zeker mee doen met plezier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://start14ever.toplinkjes.com/
JKiewik
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 496
Leeftijd : 47
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 31-01-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 03, 2009 9:37 pm

edit


Laatst aangepast door JKiewik op wo maa 25, 2009 5:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bamboe
Gast




verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 03, 2009 10:00 pm

gaat lekker zo, doorgaan dus
Terug naar boven Ga naar beneden
broncos
Gast




verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 04, 2009 1:07 pm

Norton haalt bij mij regelmatig iets uit de lucht, waardoor alles crast en uitgegooit wordt en zo af en toe wordt ook nog eens alle sites die ik open heb staan eraf gegooit, zodat ik weer opnieuw moet inloggen. Kan het hierdoor komen dat ik regelmatig weer op 0,05 cent moet beginnen of is dit gewoon het systeem?
Ik blijf wel surfen bij jullie aangezien ik het een leuk spelletje vindt om te doen. Helaas moet ik regelmatig alles refreshen op mijn pc aangezien ik regelmatig krijg te lezen van not found page en na refreshen gaat het systeem ook weer gewoon verder.
Nadeel wat ik vind. Als je op 1 euro staat en je wordt terug gegooit naar een paar centen werkt heel deprimerend en zou het mooier vinden als ik lang moet surfen en elke keer een cent omhoog om de zoveel surfs dan dat ik hoog sta en weer naar beneden ben gegaan.
Actie die jullie hebben met surfen van annepromo met.... vind ik heel goed, maar misschien is het ook een heel goed idee om meer mensen een kans te geven op geld, want als ik merk dat ik niet bij de eerste 10 kan komen laat ik annepromo niet meer mee draaiën. Misschien een optie om alleen de eerste persoon 10 euro te geven en nummer 2 en 3 5 euro en daarna de rest 4 euro, totdat je op het bedrag wat je wekelijks wil weggeven.
Ik heb mijn eerste 10 euro met het bedrag dat ik gewonnen heb bij powerhits en ook nog 20 cent extra die ik het week ervoor heb gewonnen laten uitbetalen. Nog niet gekeken op mijn bank of het erop staat, maar dit is ook nog geen 2 weken geleden dat ik het heb aangevraagt.
Toen ik weer van een euro naar 10 cent verviel dacht ik ook dat ik mijn 20 cent die ik toen gewonnen kwijt was, kan jullie allemaal vertellen dat dit niet zo is, want dit komt tevoorschijn zodra jij je eerste uitbetaling doet. Ik hoop zelf elke keer bij de eerste 20 terecht te komen zodat ik elke keer 20 cent kan verdienen. Voor top 10 ga ik niet meer, want dan moet je dag en nacht surfen en het leven bestaat uit meer dan alleen maar achter je pc zitten. Ik heb geen systeem waar ik achter vandaan kan gaan en hij draait wel door, maar valt zo vaak uit dat ik heel vaak moet refreshen. Hebben jullie dit ook of kan het bij jullie rustig een half uur of langer door draaien?
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : verder doen zoals nu, stem hier Belgium
Registration date : 01-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 04, 2009 2:52 pm

hallo

ja als ik surf heb ik soms ook problemen met sommige site ,we zoeken ze op en dan vliegen ze eruit ,maar is niet altijd gemakklijk ze te vinden, en het systeem is dat wie het eerste de jackpot ziet verschijnen en er op klikt het geld in zijn acound krijgt en dan ja begint het natuurlijk weer van voor af aan ,en over de surfcompetitie heb je wel gelijk ,vanaf volgende week is het een nieuwsysteem , de uitleg zal hier en ook in een nieuwsbrief verschijnen, en over je uitbetaling ,ik heb al mensen uitbetaald maar jou heb ik er nog niet tussen de aanvragen gezien , als je ven nederland bent moet ik zowel de iban als bic hebben

groeten ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 04, 2009 3:23 pm

Bonuspunten valt op bij mij hoe ik die binnen kan halen, maar die van de jackpot nog niet, maar ook dat leert vanzelf. Wel een paar keer gelukt om een gelukslot binnen te halen en komt daar dan ook dat van het jackpot te staan?
Als het goed is heb je van mij een mail gehad met mijn iban en bic code of is deze niet aangekomen? Zal mijn mail adres ff via een berichtje naar je toe sturen, want als je mij bedoelt dan stuur ik je de gegevens nog een keer toe. Via powerhits heb ik alles ingevuld. 380 is mijn nummer daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : verder doen zoals nu, stem hier Belgium
Registration date : 01-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 04, 2009 3:37 pm

hallo

ja dat van de jackpot komt daar ook te staan en nee heb dat niet gekregen maar stuur anders maar naar

meertann@hotmail.com

groeten ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
josephina
lid
lid



Aantal berichten : 6
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 04, 2009 4:09 pm

Ik vind het een goede site, al heb ik nog geen geld jackpot kunnen zien. maar tja, ik kan alleen overdag. gr. josette
Terug naar boven Ga naar beneden
JaneDoe11
aktief lid
aktief lid
JaneDoe11


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 61
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 30-01-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 04, 2009 9:03 pm

Nee geldjackpot is mee ook nog niet overkomen.

Maar hoe komt dat dan dat elke keer weer terug bij af gaat, met het geld?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-as-webdesigns.nl/index.html
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : verder doen zoals nu, stem hier Belgium
Registration date : 01-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 04, 2009 9:19 pm

dat komt ;dat als iemand in de surbar de geldjackpot ziet verschijnen en er op klikt dat geld dan heeft en dan begint het terug opniew

groeten ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptyvr feb 06, 2009 5:24 pm

Om op het topic terug te komen Vooral zo doorgaan Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
bigboss57
moderator
moderator
bigboss57


Aantal berichten : 190
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 06-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptyvr feb 06, 2009 5:29 pm

Vooral doorgaan met de sites, je maakt er veel mensen mee blij!
Verder werkt alles prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
JaneDoe11
aktief lid
aktief lid
JaneDoe11


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 61
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 30-01-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptyvr feb 06, 2009 6:24 pm

magic schreef:
dat komt ;dat als iemand in de surbar de geldjackpot ziet verschijnen en er op klikt dat geld dan heeft en dan begint het terug opniew

groeten ann

Jammer dat ik het nog nooit heb gezien, zal er voortaan beter op letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-as-webdesigns.nl/index.html
josephina
lid
lid



Aantal berichten : 6
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptyza feb 07, 2009 5:44 pm

uiteraard doorgaan, ik blijf wel lid. gr. josette
Terug naar boven Ga naar beneden
Lelystadse
aktief lid
aktief lid



Aantal berichten : 60
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 01-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 12, 2009 1:57 am

Gewoon doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.prijsvragen-freaks.com
andise
aktief lid
aktief lid
andise


Aantal berichten : 148
Leeftijd : 68
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 06-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 12, 2009 4:17 am

JKiewik schreef:
Nog geen virus gezien hier en ze draaien dag en nacht.

Lekker doorgaan zo, gaat goed.

welke scanner gebruik je????
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.promotieforum.nl
animatie
zeer aktief lid
zeer aktief lid
animatie


Aantal berichten : 459
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 03-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 12, 2009 10:09 am

IK had gisteren tijdens het surfen
Ik kreeg een melding dat mijn pc besmet was en dat ik moest scannen
Ik kon op een knop drukken om te scannen
Maar ik zag niet het avg teken dus klikte het gewoon weg
Maar vond het dus niet leuk en scande me pc met avg
Maar geen virus binnen gekregen
Welke site het was weet ik niet maar had alleen magichits en powerhits aan staan
Groeten Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://promootjesite.onzestart.nl/
JKiewik
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 496
Leeftijd : 47
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 31-01-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 12, 2009 11:41 am

edit


Laatst aangepast door JKiewik op wo maa 25, 2009 5:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
andise
aktief lid
aktief lid
andise


Aantal berichten : 148
Leeftijd : 68
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 06-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 12, 2009 1:33 pm

JKiewik schreef:
andise schreef:
JKiewik schreef:
Nog geen virus gezien hier en ze draaien dag en nacht.

Lekker doorgaan zo, gaat goed.

welke scanner gebruik je????

AVG

ik gebruik zelf avast die flipt om de haverklap op tweeps.com voor een trojaans paard
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.promotieforum.nl
JKiewik
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 496
Leeftijd : 47
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 31-01-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 12, 2009 4:45 pm

edit


Laatst aangepast door JKiewik op wo maa 25, 2009 5:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptyma feb 23, 2009 11:19 am

ik gebruik norton
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
Gast
Gast




verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptyma feb 23, 2009 10:27 pm

Ligt heel veel aan scan wist ik ook niet hoor maar kreeg ook klachten een jaar geleden op Gigahits alleen bij mij gebeurde er niets, ik Loet gevraagd eens te kijken en die zegt gelijk haal hem er maar uit er is niets maar de gratis versie van AGV slaat er van door.

Waarom dat gebeurd weet ik niet hoor. ik neem elke melding wel serieus want een virus moeten we niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptyma feb 23, 2009 11:27 pm

kan het door norton komen of mijn internet verbinding dat mijn draaiingen langer dan 15 sec. duren, want ik heb mijn computer sinds de nieuwe wedstrijd heel veel aan staan en ik zie dat heel veel personen mij voorbij gaan en vraag mij af of hun hun pc ook zoveel aan hebben staan of is gewoon mijn pc te traag, waardoor ik minder sites per uur krijg te zien dan jullie? Ik zag dat er zelfs al iemand in de lijst stond van meer dan 17.000 pagina's en dan ga je toch afvragen hoe dat kan. En krijgt zo'n persoon wel de kans om te klilkken als er geluksloten, jackpots etc. eruit gaat? 15 Sec. is zo om en voordat je je muis vast hebt ben je alweer een paar sec. onderweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : verder doen zoals nu, stem hier Belgium
Registration date : 01-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 24, 2009 2:03 pm

de surfbar staat standaard op 15 dus dat zal dan inderedaad je pc zijn, en ja sommige leden laten heel de dag en nacht doordraaien ,soms met meer dan een pc , en ik vraag me af of het eigelijk nog zin heeft ,want het doel ,dat websites gezien worden dat gaat gewoon de mist in zo he

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
animatie
zeer aktief lid
zeer aktief lid
animatie


Aantal berichten : 459
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 03-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 24, 2009 4:23 pm

Met 2 pc Kan dat dan?
IK zit trouwens met het zelfde probleem
IK heb een oude pc en de beste tijd gehad
Als ik ga surfen dan kan ik verder weinig doen op mijn pc
En dan helemaal als ik freamebrekers en vervelende popups krijgt
Dan slaat hij vast en kan ik me pc weer op nieuw afsluiten en opstarten
Maar als ik surfen ga schiet iedereen me voorbij vroeg me al vaak af hoe kan dat
maar met 2 pc is dus niet te doen voor mij en s,nachts aan laten al helemaal niet
Ben wel een nachtbraker maar ga ik slapen gaat de pc wel uit
Groeten Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://promootjesite.onzestart.nl/
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : verder doen zoals nu, stem hier Belgium
Registration date : 01-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 24, 2009 4:29 pm

ja bij mij ook en eigelijk is het niet eerlijk eh wat sommigen doen,gewoon om het meest te verdienen

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydi feb 24, 2009 11:20 pm

Klopt en daarom ben ik ook blij dat je de jackpot nu vaker laat vallen en niet meer naar de groot surfers gaan die vaak er eens niet achter zitten. Ik heb alles best vaak aanstaan, maar dan zit ik er ook achter of ik heb hem aan staan, omdat ik weet dat ik een half uur later er toch weer achter ga en dan ga je hem niet ff uitzetten. Is wel zonde dat hierdoor je sites niet bekeken wordt en als je wilt dat het wel wordt bekeken dan moet je de jackpot etc. op dezelfde plaats laten vallen waar je ook de punten laat vallen en dan moeten ze toch meer beeldruimte per surfbar open gooien en komen onze sites ook meer tevoorschijn. Volgens mij weet de helft niet wat voor sites er op de surfbars ronddraait. Ik heb sinds kort een mooi breed beeldscherm, waardoor ik een stukje ingeruimd heb voor de surfbars en de andere 2/3 deel voor mijn internet sites waar ik op dat moment actief ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
Lelystadse
aktief lid
aktief lid



Aantal berichten : 60
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 01-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 25, 2009 12:35 am

bronco schreef:
kan het door norton komen of mijn internet verbinding dat mijn draaiingen langer dan 15 sec. duren, want ik heb mijn computer sinds de nieuwe wedstrijd heel veel aan staan en ik zie dat heel veel personen mij voorbij gaan en vraag mij af of hun hun pc ook zoveel aan hebben staan of is gewoon mijn pc te traag, waardoor ik minder sites per uur krijg te zien dan jullie? Ik zag dat er zelfs al iemand in de lijst stond van meer dan 17.000 pagina's en dan ga je toch afvragen hoe dat kan. En krijgt zo'n persoon wel de kans om te klilkken als er geluksloten, jackpots etc. eruit gaat? 15 Sec. is zo om en voordat je je muis vast hebt ben je alweer een paar sec. onderweg.

Ik neem aan dat je het over annepromo hebt. Op Sites van dit type moet je voor de competitie niet alleen surfen, maar ook de sites van anderen bekijken via de optie Ledenpagina / bekijk sites ... oftwel de manual hitter. Kortom op annepro kom je hoog door veel manueel werk te doen.

Als je teller meer dan 15 seconden bezig is betreft het veelal traagheid van je PC (te veel processen actief).
Als de de teller veelal op de 15 of 0 seconden wacht dan heeft het met je internet verbinding te maken.
Overigens maakt de browser ook veel uit IE is redelijk, maar Firefox en Chrome zijn effectiever met javascript.
Daarnaast crashed IE gewoon vaker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.prijsvragen-freaks.com
Lelystadse
aktief lid
aktief lid



Aantal berichten : 60
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 01-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 25, 2009 12:44 am

magic schreef:
de surfbar staat standaard op 15 dus dat zal dan inderedaad je pc zijn, en ja sommige leden laten heel de dag en nacht doordraaien ,soms met meer dan een pc , en ik vraag me af of het eigelijk nog zin heeft ,want het doel ,dat websites gezien worden dat gaat gewoon de mist in zo he

ann

Of mensen werken met meer dan 1 PC lijkt me niet relevant, wat relevant is is of mensen meerdere autosurfbars van één site gelijktijdig draaien.
Op een autosurfbar gaan per definitie de meeste hits ongezien over het net. Wil je gezien worden dan moet je naar een manual hitter of een systeem met uitnodigingen toe.... de reden waarom Dutchleader zo'n hit is en hun credits ook verhandeld worden voor geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.prijsvragen-freaks.com
Lelystadse
aktief lid
aktief lid



Aantal berichten : 60
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 01-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 25, 2009 12:51 am

animatie schreef:
Met 2 pc Kan dat dan?
IK zit trouwens met het zelfde probleem
IK heb een oude pc en de beste tijd gehad
Als ik ga surfen dan kan ik verder weinig doen op mijn pc
En dan helemaal als ik freamebrekers en vervelende popups krijgt
Dan slaat hij vast en kan ik me pc weer op nieuw afsluiten en opstarten
Maar als ik surfen ga schiet iedereen me voorbij vroeg me al vaak af hoe kan dat
maar met 2 pc is dus niet te doen voor mij en s,nachts aan laten al helemaal niet
Ben wel een nachtbraker maar ga ik slapen gaat de pc wel uit
Groeten Anja

Neem aan dat Magic niet bedoelt dat mensen met 2 pc's één site autosurfen, maar dat ze op verschillende pc's meerdere sites surfen.
Ik heb alles op 1 PC draaien, maar wel in verschillende browser. Autohitters in Firefox of Chrome en manual hitters in IE.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.prijsvragen-freaks.com
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 25, 2009 1:18 am

ik ben nogal gecharmeerd van crazybrowser (oude versie) naast al de andere..

de nieuwe versie van CB welke ook niet meer ondersteund wordt adviseer ik niet..daar zaten weer problemen in welke in de oude versie 2.1 niet zaten..

ik ben zuinig op de oude versie Very Happy

wat het betreft het bekijken van sites..doe ik dit dan ook..al om dutchsurfer zo rein mogelijk te houden.. en is CB uitermate geschikt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
Gast
Gast




verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 25, 2009 11:03 am

crazybrowser ken ik niet.

Microsoft®️ Internet Explorer version 5 or
later must be installed on your computer, though it does not
need to be your default browser



Terug naar boven Ga naar beneden
Lelystadse
aktief lid
aktief lid



Aantal berichten : 60
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 01-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 25, 2009 9:09 pm

CyBeRGoD schreef:
crazybrowser ken ik niet.

Microsoft®️ Internet Explorer version 5 or
later must be installed on your computer, though it does not
need to be your default browser



Crazy browser is gewoon IE met een jasje dat tabs e.d. mogelijk maakt zoals bij IE7.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.prijsvragen-freaks.com
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptywo feb 25, 2009 9:34 pm

ie7 zuigt... CB oude versie veel minder..daas het verschil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 26, 2009 12:14 am

vanavond heeft mijn man onze modem gereset en daarna begon alles weer beter te lopen gelukkig, want steeds pagina's refreshen wordt je niet echt blij van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : verder doen zoals nu, stem hier Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Emptydo feb 26, 2009 12:35 am

gelukkig maar..he
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
Gesponsorde inhoud





verder doen zoals nu, stem hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: verder doen zoals nu, stem hier   verder doen zoals nu, stem hier Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verder doen zoals nu, stem hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Autohits en gpt forum :: Algemeen :: Geef je mening-
Ga naar: